fbpx

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Lepa afna d.o.o, Blaževa ulica 4, 4220 Škofja Loka, Slovenija

Kontakt: [email protected]

   1. Splošne informacije

Splošni pogoji spletne trgovine Lepa afna d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in veljajo za prodajo blaga, objavljenega na spletni strani lepaafna.si spletni trgovini podjetja Lepa afna d.o.o., Blaževa ulica 4, 4220 Škofja Loka (v nadaljevanju Lepa afna). Z uporabo spletne trgovine Lepa afna, se kot uporabnik strinjate, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja, ter da se z njimi v celoti strinjate. Velja, da z oddajo naročila v spletni trgovini, v kakršni koli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

    2. Naročanje blaga (potek nakupa)

Ob registraciji v sistem Lepa afna d.o.o., obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Nakup preko spletne trgovine lepaafna.si je možen brez registracije, ko uporabnik lahko uporabi način »Hiter nakup« ali z registracijo na naši spletni strani.

Ko uporabnik izbere želeni izdelek, ga enostavno prenese v voziček s klikom na gumb »Dodaj v voziček«. Ko je artikel v vozičku, sistem izpiše celoten strošek nakupa, skupaj s stroški dostave in ponudi 2 možnosti:

  •          Zaključek nakupa, s klikom na gumb »Na blagajno«
  •          Nadaljevanje nakupa, s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« 

Po kliku na gumb »Voziček« sistem izpiše povzetek oz. vsebino nakupovalnega vozička. Tukaj lahko uporabnik spreminja količino artiklov, ki jih želi kupiti ali jih izbriše iz nakupovalnega vozička. V tej rubriki lahko uporabnik uveljavlja tudi veljavne kupone in sicer z vpisom kode, ki jo najde na samem kuponu.

S klikom na gumb »Na blagajno«, uporabnik nadaljuje z nakupom. Sistem uporabnika vpraša za naslov dostave in naslov plačila, ponudi pa tudi možnost spremembe naslova za dostavo in plačilo. S klikom na gumb »Na blagajno«, sistem uporabnika vodi do naslednjega koraka »Dostava«, kjer ponudi na izbiro 1 možnosti:

  •          Dostava preko hitre pošte, ki jo zagotavlja GLS, ki je brezplačna. Razen za izdelke, ki imajo jasno označeno zraven cene dodatno pošiljanje in se zaračuna 3 eur.

Na tem koraku je za nadaljevanje nakupa potrebno prebrati tudi »Splošne pogoje poslovanja« in v kolikor jih uporabnik sprejme, mora odkljukati kvadratek, da soglaša s splošnimi pogoji poslovanja. 

S klikom na gumb »Na blagajno« sistem uporabnika vodi do naslednjega in zadnjega koraka, kjer izbere način plačila:

  •         Plačilo po povzetju – blago plačate ob prejemu naročila
  •          Plačilo s kreditno / debetno kartico

Po plačilu in oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave, pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

   3. Načini plačila, cene in akcijske ponudbe

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  •          s kreditno kartico, pri katerem velja spletna cena spletna cena
  •          plačilo po povzetju, pri katerem velja spletna cena.

 Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Vse cene v Spletnem centru Lepa afna d.o.o. vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcijske ponudbe v spletni trgovini Lepa afna d.o.o. so lahko dnevne, tedenske ali mesečne in se oblikujejo v odvisnosti od razpoložljive zaloge in povpraševanja po določenih artiklih. Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko.

   4. Odstop od nakupa in vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrneš. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh obvestiš na e-mail naslov [email protected] ali na Lepa afna d.o.o., Blaževa ulica 4, 4220 Škofja Loka, Slovenija, o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 30 dneh.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Lepa afna d.o.o., Blaževa ulica 4, 4220 Škofja Loka, Slovenija.

Blago moraš vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga. V Lepa afna d.o.o. omogočamo tudi zamenjavo artikla.

 Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 7 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

  5. Politika zasebnosti

Osebni podatki vseh naših obiskovalcev oz. uporabnikov naše spletne strani, so področje, ki mu posvečamo ogromno pozornosti. V skladu z zakonodajo in normami poskrbimo, da vse standard dosegamo, in s tem zagotovimo varno brskanje po spletni strani.

Upravitelj spletne trgovine Lepaafna, Lepaafna d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja Lepa afna zbira naslednje uporabnikove podatke:

  •          ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime), kontaktno telefonsko številko, geslo v šifrirani obliki, ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu Lepaafna.si.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki na naši spletni strani, ne odgovarjamo.

Zaradi zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi uporabnikovi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do našega spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen tako imenovani sejni piškot za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko Lepa afna med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki ki se uporabi za prepoznavo uporabnika ob naslednjem obisku, piškotki sistema Google Analytics, piškotki Facebook-a, ki se uporabljajo za boljšo uporabniško izkušnjo na družbenih medijih itd.

Omenjeni podatki, se na strežniku Lepe afne shranjujejo trajno, z izjemo piškotkov. Za čas trajanja obiska spletne strani, se shranjujejo sejni piškotki, medtem ko se trajni piškotki shranijo na računalnik uporabnika.

Upravitelj Lepaafna.si lahko v anonimizirani obliki te piškotke/podatke uporabi za boljšo uporabniško izkušnjo, različne promocijske akcije,… 

Lepa afna zbira osebne podatke z naslednjimi nameni:

  •          reševanje reklemacij, pošiljanje e-novic, izboljšanje funkcionalnosti storitev na spletni strani, raziskavo in analizo trga, boljše uporabniške izkušnje in oglaševanje preko družbenih medijev.

Lepa afna bo za potrebe dostave, dostavni službi zaupal le uporabnikov naslov za dostavo in kontaktno številko.

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam:

Nekatere podatke, ki jih Lepa afna  zbira in obdeluje lahko skladno z namenom obdelave posreduje tretjim osebam:

  •          Zunanji pogodbeni agenciji, ki za Lepa afna d.o.o. izvaja spletni marketing in digitalno oglaševanje. Agencija deluje strogo v imenu in po navodilih ter budnim nadzorom odgovornih pri Lepi afni. Izvajajo Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, re-marketing ter Instagram oglaševanje.

  6. Piškotki

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je majhna datoteka, ki se shrani na računalniku ob obisku spletne strani. Več si lahko preberite tukaj.

Pravice uporabika: 

Uporabnik ima v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov naslednje pravice:

  •          Pravico do izbrisa podatkov, pravico do omejevanja obdelave podatkov, pravico do dostopa podatkov, pravico do popravka, pravico do prenosa podatkov in pravico do ugovora. 

Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki lahko kadarkoli z zahtevkom na: [email protected] uveljavlja zgornje pravice. Lepa afna d.o.o. bo zahtevi ugodil v roku 8 delovnih dni od prejema zahtevka.

Osebe, mlajše od 16 let:

Osebe mlajše od 16 let, lahko svoje podatke preko spletne strani posredujejo le z dovoljenjem staršev, rejnikov ali skrbnikov.

  7. Veljavnost v razmerju do tujcev

Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

  8. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. 

  9. Oglaševanje

Objave ponudnika predstavljajo prikaz osnovnih pogojev nakupa, razen če je izrecno določeno drugače v objavi.

Lepa afna d.o.o. jamči za karakteristike blaga, ki so kot take navedene na spletnem mestu lepaafna.si. Zaradi tehničnih lastnosti izdelkov, so možna malenkostna odstopanja od dejanskega videza izdelka.

V namene oglaševanja uporablja lepaafna.si tudi storitev Google Adwords Remarketing. To je storitev podjetja Google za uporabo remarketinga in vedenjsko ciljnega oglaševanja. Storitev uporabljamo z namenom oglaševanja na Google Search and Display omrežju za stranke, ki so že obiskale spletno stran lepaafna.si. S te storitve se lahko odjavite v Google’s Ads nastavitvah, ki se nahajajo v vašem Google profilu.

Kupec se strinja, da ga ponudnik preko elektronske pošte in/ali SMS sporočil občasno lahko obvešča o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova in telefonske številke kupca ne bo posredoval tretji osebi, razen partnerski oglaševalski agenciji, ki pa pridobljenih podatkov ne bo predelovala ali posredovala nikamor drugam, in jih bo uporabljala samo za namene oglaševanja. Oglaševalska agencija deluje v skladu s pogoji poslovanja podjetja Lepa afna d.o.o. Kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic ali SMS sporočil.

   10.     Dostava

Za vsa naročila in dostavo skrbi poslovna enota Blaževa ulica 4, 4220 Škofja Loka. Dostava se dodatno plača 3 eur. Pri nakupu nad 40 eur je dostava brezplačna.

Pakete se odpošlje v štirih delovnih dneh od datuma naročila.

   11.    Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Lepa afna d.o.o.