Pogosta vprašanja
Po uspešno oddanem naročilu ti sistem pošlje povratni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto. V njem boš prejel-a številko naročila, seznam proizvodov, ki si jih naročil-a in končno ceno tvojega paketka. Če povratnega maila ne prejmeš, preveri tudi pod promocije in vsiljeno pošto. Včasih namreč zajadra tja.
Strošek dostave (pošiljamo z GLS) je 4,50 €. V primeru, da naročiš izdelke v skupni vrednosti 50,00€ ali več, ti stroške dostave v celoti krijemo mi.
Na voljo imaš dve možnosti. Svoj paket lahko plačaš po povzetju kurirju GLS in sicer z gotovino ali kartico ALI s plačilno kartico (BA Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard). Možnost plačila, ki ti najbolj ustreza izbereš na koncu naročila, ob zaključku.
Vsa oddana naročila bodo pri tebi najkasneje v roku štirih delovnih dni. V kolikor bi se nam karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo zalog te obvestimo.
Pred dostavo boš prejel-a dva SMS-a ali email-a. Prvega takoj, ko gre paket iz našega skladišča, kjer imaš tudi možnost spremeniti naslov, mesto in/ali datum dostave. Mogoče je, da te bo kurir GLS pred dostavo tudi poklical. Drugi SMS/email prejmeš na dan dostave. V primeru, da te v času dostave ne bo doma, ti bo kurir pustil obvestilo, kjer lahko paket prevzameš (bencinski servis ali paketomat). V primeru, da ti obvestila kurir ne pusti oz. da ga izgubiš lahko paket vseeno osebno prevzameš s sladilno številko, ki jo dobiš v SMS sporočilu.
Ni problema, piši nam na [email protected] ali nas pokliči na 051 959 777 in z veseljem ti bomo pomagali.
Razlogov za to je lahko več. Najprej preveri, če si uspešno oddal-a naročilo (imaš potrditev na emailu), v kolikor si izbral-a način plačila s kartico, preveri, če je bilo plačilo uspešno izvedeno. V kolikor ni nič od tega, nas kontaktiraj na [email protected] ali 041 959 777, da ugotovimo kje se je zalomilo
Vsi izdelki so na voljo le v spletni trgovini https://lepaafna.si/trgovina/
Kot kupcu ti pripada pravica, da v 14 dneh od naročila vrneš kupljene proizvode. Vendar morajo biti izdelki ob vračilu nepoškodovani. V primeru kopalk mora biti na njih zaščita. Kot kupec si dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov – poštnina. Priložiti moraš tudi kopijo računa. Izdelek vrni na naslov: Lepa afna d.o.o., Kidričeva ulica 75, 4220 Škofja Loka. Nato nam piši na [email protected], da se dogovorimo glede vračila denarja.
Ni problema! Kontaktiraj me na [email protected] in z veseljem bom odgovorila na vsa tvoja vprašanja.